Iedere zorgaanbieder een

eigen website

 

Pharmeon is gespecialiseerd in het aanbieden van internetdiensten in de gezondheidszorg. Gevestigd in Amsterdam, werd Pharmeon in januari 2000 opgericht door een aantal specialisten uit de farmaceutische industrie en de IT-branche. Met de gedachte: het bereikbaar maken van de toegevoegde waarde van internet als informatie- en communicatiekanaal voor de zorg.

 

Specialist in het

koppelen van systemen

 

Over Pharmeon

Pharmeon biedt de zorgaanbieder een eigen website waarmee hun klantenkring eenvoudig toegang krijgt tot een breed pakket online gezondheidsservices: het gemak van het internet gecombineerd met de betrouwbaarheid en de kwaliteit van de eigen praktijk.

De internetoplossingen van Pharmeon hebben tot doel zorgverleners te ondersteunen in het uitoefenen van hun zorg taak. Door praktijken online te brengen, voorziet Pharmeon in een groeiende behoefte van consumenten aan continue, deskundige en betrouwbare informatie over gezondheid en behandelingsmogelijkheden.

 

Producten en diensten

Pharmeon maakt websites en internetdiensten voor de volgende zorgaanbieders:

  • Apotheken
  • (huis-) Artsen
  • Praktijken
  • Paramedici
  • Tandartsen
  • Mondhygiënisten
  • Dierenartsen
  • Gezondheidscentra
  • Zorggroepen

 

Specialist in het koppelen van systemen

Tevens is Pharmeon gespecialiseerd in het verzorgen van koppelingen met softwaresystemen binnen praktijken. Hierbij valt te denken aan koppelingen met Intramed, Mira, HetHis, Pharmacom, Aposys en Caresoft.

Daarnaast hecht Pharmeon veel waarde aan de mening van haar klanten, door te luisteren en de wens in kaart te brengen worden ideeën voor nieuwe producten bedacht en ontwikkeld.

 

 

Contactinformatie

Pharmeon BV


Bezoekadres

Paasheuvelweg 25
1105 BP Amsterdam

 

Postadres

Postbus 23567
1100 EB Amsterdam


t: 020 6500 100
f: 020 6500 101
e: Customerservices@pharmeon.nl

 

Gerelateerde artikelen


Social media onlosmakelijk onderdeel van ondernemerschap

Niemand twijfelt er nog aan dat we de zorg anders moeten organiseren. Social media bieden kansen om zaken echt anders aan te pakken en om werkzaamheden slimmer te organiseren.”
Zo gaat steeds meer aandacht uit naar ‘blended care’, een combinatie van reguliere face-to-face consults en de mogelijkheid om online vragen te stellen, ondersteuning te krijgen of zorgdossiers in te zien.

Lees het hele artikel >>

 

Elke fysiotherapeut
een eigen webshop

Als fysiotherapeut bent u niet alleen zorgverlener maar ook adviseur. Patiënten krijgen nu eenmaal graag gedegen, betrouwbaar advies van u.